چه میزان آب باید برای کیست های کلیه را من
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه میزان آب باید برای کیست های کلیه را من

چه مقدار آب باید برای کیست های کلیه را؟ این یک موضوع داغ در میان بیمارانی که تحت شرایط یکسان می باشد. حجم مصرف آب ممکن است پیش آگهی این بیماری تاثیر می گذارد، پس از آن است که واقعا مهم است که آن را می دانم به وضوح.

مشخص شده است که، برای بیماران مبتلا به کیست کلیه، کلیه های خود را در برخی از درجه آسیب دیده است، پس از آن می تواند موثر کار می کنند. در صورت مصرف مقدار زیادی از آب، که در بدن تجمع می یابد، با توجه به آن می تواند در زمان نمی شود تخلیه می شود. بنابراین القاء ادم و علائم دیگر. بنابراین بیمار باید آب خاص با توجه به شرایط خود را.

نگاهی به بیش از حد یا بیش از حد آب کمتر خوب است برای درمان این بیماری نیست. پس از همه، آب بیش از حد خواهد بار کار به کلیه اضافه کردن و تشدید تورم. اما اگر شما آب خیلی کمتر است که برای تخلیه مواد زائد و سموم بدن کمک کننده نیست بنوشد. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به کیست کلیه، باید توجه ویژه ای به مصرف آب پرداخت.

در یک کلام، اگر شما کیست کلیه کردم، نوشیدن آب کافی در صورت لزوم، اما اگر این بیماری است القاء عملکرد خود را کاهش کلیه، شما باید با توجه به حجم آب شما برای هر روز پرداخت. به طور معمول، آن را باید در حدود 600mg است، البته، آن شامل حجم ادرار کردن نیست.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد درمان کیست های کلیه، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل یا پیام های زیر را ترک کنند، ما سعی خواهیم کرد از بهترین به شما کمک کند. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: درمان CKD، ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: